a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

bertolak dari penang pukul 9mlm
sampai kb pukul 3.30pg
terus tido mati sampai tengah hari

aku mimpi kembali ke sekolah
sekelas dengan didie, bob, chober dan lain2 aku x kenal
cikgu math masuk
kami semua takut dengan dia sebab dia garang
pencil case aku ada kat atas meja guru
chober yang letak
dia campak pencil case tu ke belakang
terkeluar isi perut
aku pun kutip dan aku perasan ada barbed broach. aku pun xtau kenapa ada barbed broach
mungkin aku kena kejar laju2 requirement RCT

yang bestnya, aku sangat intim baik dengan bob
aku suka
hahahahaha
didie kena denda dengan cokgu math tu sebab masuk lambat
kena berdiri depan kelas dan letak buku atas kepala
buku pe?
novel paradise
aku pun x paham.....

4 comments:

penang? mmm =(

haha ni penat nyer pasal la ni mimpi kanak2 ni

ye fahim?

lolita: xde la penat sangat. ngengada je. ni bob bukan sebarang bob tau. hahahaha xD

dtng x bgtau..huhu


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.