a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

i hope my patient will come today
i've scolded one patient yesterday because he didn't bother to answer my call or even reply my SMSes
kalau dah balik kampung lama2 tu, bagitau jela. kan dah kena marah sebab x cakap betul

i have one ideal case for bridge work but apparently, he couldn't be reached on his cell or house number
haih....
jangan la camni encik. saya mau carik makan

sape ada masah gig bergoyang tapi xde cavity (i am looking for patients with gum problem here), sila beri nombor telefon anda supaya saya boleh panggil anda datang ke klinik dan jumpa saya yang comel ini (ye. sila muntah)

i slept through the night. how satisfied my mind is :P
tu pun ada hati nak bangun lambat lagi

0 comments:


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.