a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

makan dan tidur itu memang indah
lebih-lebih lagi kalau tak perlu memikirkan apa yang patut dibuat esok
bangun pagi dan terus sahaja buat apa yang terlintas di fikiran
tapi itu tidak terjadi kepada diriku memandangkan exam akan berlangsung selama dua hari iaitu pada 18 dan 19 hb Januari
makanya, setiap kali celik mata, pasti akan terlintas mahu baca tajuk apa pula ya hari ini?
wuwuwuwuwuw~~
mahu menangis sudah bila menyedari yang nota belum dibaca itu masih banyak dan tinggi lagi timbunannya

oh ya! teruk aku dimarahi oleh lecturer di klinik 2 hari lepas gara-gara tak tahu bagaimana mahu prescribe paracetamol
aiyak!! disaster sungguh
uhh~

selepas ini, aku mahu menjadi seorang yang fokus dan tekun mengulankaji pelajaran
ye. itu amay klise. tapi, biarkan saja aku begini :P

aku perlukan doa kamu semua semoga aku berjaya mengharungi peperiksaan minggu depan
semoga aku lulus ya~
amin...

3 comments:

Banyakkan bersabar yea... :)
Memahami perasaan anda. Hehe.
Kt exam sama date!! 18 jan!!
Good Luck to both of us!! :)

amin...

gud luck to the three of you (pa'a, fiey + k.rezz)haha.

*masakan tarikh examnya pun sama? kalian kan jaraknya berbeza beribu-ribu batu gitu.


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.