a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

muhammad has entered tadika!!!!!
gave mother a call just now and he answered
rupa-rupanya semalam dia menangis lepas mama dia tinggalkan dia kat tadika
hari ni xnak pegi sekolah dah. dia tipu aku kata pergi sekolah. huhu
esok dia suruh mak aku hantar dia pergi sekolah
tadi pergi rumah nya'i, dia curik guli getah adila, sepupu aku.
selamba dia je

oh owh..hari ini sangat hectic
malam tadi, patient call bagitahu x dapat datang klinik pagi ni sebab dia ada kat kuantan
melepas nak buat root planing
pagi ni share patient dengan jun. tapi kesian jun sebab tiba2 aku kena shoot OPG dan scaling dulu sebelum extract root stump dia :P
nasib baik ada patient lain yang nak cabut gigi

petang pulak, tiba2 ada walk in patient nak repair denture
denture patah dua sebab terjatuh masa gosok gigi
berlari pantas nak siapkan denture sebab pukul 3 dah ada patient menunggu
setengah jam dia tunggu. bukannya nak bagitahu dah sampai
kesian pulak kena tunggu lama
berjaya membuat tampalan dalam masa 45 minit which was a record for me
pukul 4.15, issue denture yang dah siap repaired
bagus! satu pencapaian yang hebat untuk aku hari ni
:)

kena prepare script untuk debate
alamak!!
sialolithiasis and sialadenitis belum baca lagi
ortho lagi pagi esok
huk3

0 comments:


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.