a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.


muka happy2~~
x sabar nak berendam
:D


meh angkat barang dan panjat tangga
bakul pink tu aku beli semata-mata sebab nak pergi picnic
dan aku buat itu sandwich dan roti telur yang best tu
aku semangat!!



pelampung itik itu comel
;)



macam mana nak panjat and bawak banyak barang eh??



sebelum naik singgah beli satay ikan dulu
lama seyh x makan benda alah ni
pakcik ni berjaya pujuk aku beli satay dia 3ringgit
padahal aku nak singgit je



benda alah ni berlaku hujung minggu lepas
aku lah yang jadi mastermind
kes dah lama x pergi main air walaupun aku x reti berenang :P

semangat aku siap2 barang the night before
masak sampai pukul 2 pagi
plan nak bertolak pukul 8.30 pagi tapi aku terlajak tidur
dan bangun pukul 8.45 pagi
dengan kelam-kabutnya aku pun siapkan sandwich dan pack barang dalam beg dan bakul
singgah dulu beli nasi lemak sebab x kuasa lah kan aku nak masak berat2
orang kafe xmo amek order aku
aku order nasi lemak untuk 8 orang makan, terus diorang reject order aku
cett!!

perjalanan dipenuhi dengan lawak bangang dan gelak ketawa
xD

3 comments:

satay ikan tu camne wei?

cam seronok je~

ala fishball
ok la

okeh..tadi aku makan chicken hor fun + toasted bread with ice cream + half boiled eggs + air kosong and burpppppppppppppp..kenyang siot..hoho


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.