a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

aku bagi nombor telefon aku supaya aku senang nak contact patients
tapi yang jadi rimasnya bila diorang tak reti nak respect private life aku
hantar message pukul 1 pagi
bengang la aku

aku bagi appointment tak pernahnya nak datang on time
sekarang ni tau pulak nak paksa2 aku bagi appointment kat dia
nak esok lak tu
sakit gigi katanya
pergi jela mana-mana klinik gigi yang dekat
tak payah susah2 nak datang klinik tempat aku buat kerja yang jauh ni
aku sangat bengang sekarang ini

4 comments:

aduyai~

tak guna otak langsung itu orang~

pagi2 buta mengacau?

banned kan aje nombornya~

xleh nk ban sesuka hati
he's my patient's friend
dialah org yg bertanggungjawab nak bawak my patient to clinic
i lost patience with him once last week

pengajaran pertama:

sila mempunyai dua set no hape. satu kegunaan pejabat, satu kegunaan peribadi

mula pkir nk buat cmtu gk
tp x cukup duit nk topup 2 number


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.