a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

the three of us went window shopping at Tebrau City
i don't have the cash so i just watched them bought things *jealous*

oleh sebab that was my first time driving to jb (ye..sila gelakkan saya), ada la 3 kali salah masuk jalan :P

keluar seharian dari pagi
mula2 ke pejabat tanah (wahh...aku sangat x kaya okayh)
then, ke rumah pakcik sebab anak dia nak masuk uitm (aku terpaksa bagi kata2 semangat padahal....)
lepas tu baru gerak ke jb
mak aku pun layankan je kitorang 2 beradik
remaja la katakan ..... *wink*


aksi mak dan anak
orang lalu lalang buat x heran jek
:P


lawa pulak toilet dia


aksi nyampah
xD


love..love..love
<3

ye, saya sedang minum air mangga

2 comments:

hehehe~

mak anda kelihatan muda remaja gitew~

kem salam mak nya ya?

tu mmg nickname dia-->remaja
:P
insyaallah..


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.