a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.







ahad lepas, kami dua beradik bergerak ke zoo melaka
dengan beraninya aku merempuh highway tanpa mak aku
huhu

bila sampai, dah pukul 2 lebih
binatang banyak tengah tidur
singa pun menyorok belakang tembok
ish!aku mau tengok kamu la singa...dan harimau

bersungguh-sungguh aku jalan kaki pusing zoo
dan akhirnya berjaya
yeay~~

memberanikan diri masuk bandar melaka
wahh!!
tak sesat
yes!yes!

balik rumah terus pengsan
owh..berlumba kereta dengan apek kat highway sebab dia tak bagi aku potong kereta yang dia pandu 90km/j
hampass!!

6 comments:

wah..wah..wah..jauh berjalan sampai kek melaka.hohho

woot~

bestnya~

aritu pun aku beranikan diri pi melaka..=)

faeez: ni namanya berani mati
huhu

zara: ye..kita sama2 berani!

Zoo Melaka gils best sbab dia ada binatang yang rupa macam beruang bau macam pandan yang berkeliaran ^_^ tapi pergi malam dia jadi horror -_-" tapi tatau apa name dia -_- sengkuang mungkin?

huh?
kakak xtau pun ada binatang semacam itu
huhu

haha..berani mati?aku pulak mmbawa keta dari penang smpai kl for the first time setelah dua minggu dapat lesen...gila tak?cube teka brapa lama kitorang ambik masa?9 jam...nah ambik kau..haha


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.