a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

petang semalam selepas habis merawat patient, saya telah menghantar pesanan ringkas kepada ibu saya yang berada di johor

saya: momi monster!!
ibu:ye babe monster. wassup
(saya sudah tergelak besar ketika menerima mesej itu)
saya: babe baru habis klinik la. jap lagi nak pegi lab. ganas ibu :P
ibu: tau xpe. mak dayat anak cikgu tarikun meninggal jumaat lepas. ari ni jiran depan umah nyai pulak
saya: kenapa meninggal?
ibu: xtau sbbnya. ibu lum sempat nak sembang dgn cikgu tarikun lg
saya: kenapa x bgtau awal?
ibu: kes lupala
saya: apala ibu ni
ibu: wargaemas mmg cmtu. sowi
saya: klala la ibu ni
ibu: hehe

ye. itu perbualan antara saya dan ibu saya petang semalam
rasa mahu balik rumah sahaja minggu ni. muhammad sudah masuk sekolah minggu depan.
:)

2 comments:

"Warga emas mmg cmtu. sowi" OMG >_< paling chumil boleh pergi!

dia mmg begitu :)


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.