a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

hari ni macam2 benda yang nak kena buat selain kerja kat klinik
kena manage players untuk sports carnival
kena book bas untuk sports carnival
kena submit elective topic
kena tolong awanis untuk sukan mesra ppsg
kena buat draft untuk graduation night yang dah lambat sangat
dan bermacam2 lagi

petang tadi turun tengok orang main netball and futsal
tengok je...x reti nak main






tapi tiba2 izzati ajak pergi tengok orang main futsal malam ni
aku pun terus kata nak ikut
ayien nak bawak
padahal sebelum ni jangan harap la nak tengok bola
tapi tadi, layankan je

gerak dekat2 pukul 9
kami ke futsal arena kay lundang
ramai rupanya staff turun main..
aku ngan izzati tengok dari tepi jela




balik tu, ayien/hilmi belanja makan roti canai
kenyang perut
murah rezeki korang kan
alhamdulillah....(lek tuan telah cuba menyebut perkataan ini ketika makan tengah hari lepas main bowling.huhu)

finished up my laundry
chatted with mui gee and naliny in naliny's room
mata tahan ngantuk je
serabut rasa sebab nak pikir banyak benda
tapi, aku rasa aku suka life aku sekarang
sebab boleh buat banyak benda
:)

5 comments:

moh main futsal...

i like...

hehehe~

P/S: I do have BM blog if u want to take a look.

"Dunia Sebelah Zara"

:(
da lamer tak main bola..

zara: i tau u ada blog tu..
tapi jarang singgah
:P

nazeef: nape x maen?..

weh.. gamba aku tgh tendang bola takde plak..?
:)

ayien: xde la..x sempat capture
huhu


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.