a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

khamis lepas, aku pergi ke postgraduate room
tujuan untuk mencarisatu team untuk futsal sukan mesra ppsg this weekend

kisahnya, ada dua orang master students masa tu
i invited them to join us
they agreed and will give the namelist this week
one of them asked for my number
i gave him lah kan..

semalam, he SMSed me saying that there is not enough players for their team
i said it's okay
if you couldn't find 10, 6 is also enough
dia pun kata ok la. nanti dia cari lagi

pastu dia suruh aku translate thesis topic dia in bahasa melayu ASAP
sebab dia nak submit hari ni
tajuknya, "geometric morphometric analysis of dental cast and cephalometric of malays with unilateral and bilateral cleft lip and palate"
amek kau!!
camne aku translate???
tapi translate gak la...
bunyinya, "analisis geometrik morfometrik model kegigian dan sefalometrik pesakit-pesakit rekahan bibir dan lelangit sesisi dan dua sisi berbangsa melayu"
pelik sungguh bunyinya...

pastu dia pun wish good luck kat aku
hahahaha

5 comments:

ehem....

i smell love

hahaha
merepek je
*wink*

hehehe...

mana ada merepek laling...

*wink*

camtu bleh pass Lek Tuan pada i lah..

lalala..

*blush*

u nak ke dia tu?
dia xleh pakai la....
muahahahaha

hahaha...

tak bleh pakai sebab dia manusia..LOL!

kakaka~

adui..aku jahat..pang!


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.