a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

last night, me, nurin and dama went to tesco
they wanted to buy door gifts for CFCS project
aku pulak saje gedik nak keluar kan..

first stop, big apple donut
they wanted to eat doughnut
mulanya dama nak beli sebiji donut je
pastu, (aku panggil salesgirl jela eh) amek la paper bag kecik yg muat utk sebiji donut dan sumbatkan donut itu ke dalam paper bag
then, dama tukar fikiran, nak amek dua donut
and that salesgirl boleh pulak jeling style nak cari gaduh tu kat kitorang
nurin x perasan dia buat camtu
aku ngan dama pe lagi
hot la....
dan2 tu juga aku sound dia
"ASAL LAK NAK BUAT MUKA KAT KITORANG???"
dia buat dekk je

masa kat kaunter, dama sound lagi sekali
tapi through the cashier
that girl ada sebelah cashier
mata pandang salesgirl tu
"ASK YOUR FRIEND TO BEHAVE OKAY. WHERE'S YOUR MANAGER?"
cashier tu, "YE KAK. MAAF KAK"
ada lagi dialog2 carik gaduh yang aku x ingat

salesgirl tu boleh buat muka x bersalah
boleh lagi dia sambung menjeling kat kitorang
nak aje aku tangan kan muka mekap tebal 4 inci tu

kitorang mauk kedai ko tu, bukannya buat muka masam nak cari gaduh
kitorang nak beli donut je pun, senyum2
kan customer..layan la elok2
biasa la ada customer yang x tetap pendirian (macam aku)
kejap nak satu, kejap nak dua
bongok punya perempuan
bitch!

2 comments:

aku rasa suma promoter yg ada dlm bangunan tesco tu ada masalah..

hari tu aku gado gn org dkt cashier tesco tu...krg ajaq xingat...ckp dgn aku mcm aku ni xdak duit...

then dkt kedai jual hairband tu pon sama..
bodoh!!! aku rasa aku pakai xslekeh pon...

report manager la


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.