a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

mentang2 la assistants are exempted from clinic, aku langsung x jejak kaki tengok partner aku buat keje
aku memang kejam
:P

tapi, aku bertungkus lumus (this is an exaggeration okayh~) buat proposal
dan juga OP assignment
huhu

banyak la pulak kena alter untuk presentation esok
untung la present belah petang
xdela kalut sangat (kot..)

pagi tadi hujan
dan aku ada mode malas nak bangun pagi
aish~~

berkampung di CAI lab untuk buat proposal
x siap2 gak
x reti nak buat..
xtau nak cari sample size
huhu

mengumpat seorang lecturer dengan classmate
slow je suara kitorang
sekali lecturer tu masuk CAI lab gak
nasib baiklah by the time dia masuk tu, kitorang dah abes bercerita pasal dia
hak3
xD

0 comments:


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.