a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

sent farihan off to bangi
and walked as fast as i could to pwtc (again??)
i asked TPK to wait for me at the entrance
that's why i was speed walking
i hate to let people waiting for me

sesampainya di pintu masuk, aku terus terduduk di lantai
penat yang amat.
bayangkan jela, berjalan sehari suntuk
cam nak cabut je kaki ni

sembang2 with TPK. macam2 yang kitorang sembangkan
best la sembang ngan dia
:)

hantar dia ke stesen komuter (sekali lagi..ya ampun...) and tata~~
jumpa lagi lain kali

aku pun berjalan dengan lemah longlai ke hentian putra dan tunggu bas di situ
naik bas aku terus nak tido
dapat seat belakang sekali, 11C
seat tu xleh nak adjust
aku pun tidur ala2 cam tidur atas meja
pastu pakcik bas tu kejutkan soh tukar tempat kat depan
ada kosong
tukar seat je, aku terus tidur sampai kota bharu


saya sangat gembira apabila berjumpa dengan mereka
mereka itu best................
saya seperti sudah lama mengenali mereka
cuma saya sedih saya tidak dapat berjumpa dengan yang lain-lain
maafkan saya ye kawan-kawan
ada benda yang tak dapat dielakkan
bukan sengaja saya mungkir janji
tolong faham okay
:)

4 comments:

tiru ayat last.sori ye kawan2

eyh?
u tiru i ke...atau i tiru u?
huhu


sabar ye..

i tiru u la.hahaha

owh..hehe
tiru la..
i x kesah


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.