a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

aku bermimpi buruk malam tadi

ada 3 orang dalam mimpi tu; aku, mak aku and an unknown guy

dalam mimpi tu, aku telah dikahwinkan dengan seorang lelaki yang x dikenali
mak aku merancang perkahwinan aku secara rahsia

mengamuk gak la kenapa aku xtau yang aku kena kahwin dengan laki tu
tau2 je dah kahwin dengan dia
macam orang gila aku melalak aku xnak laki tu jadi husband aku
dah sah2 x kenal kan....

tapi mak aku buat dekk je. ada ke patut
dah la x bagitau sebab musabab aku kena kahwin tiba2
yang laki tu lak beria nak aku jadi bini
ape kes??

bangun je pagi tadi, terus aku fikir
aku takut nak kahwin
kalau boleh, xnak kahwin
sampai sekarang pun aku teringat lagi mimpi tu
masa treat patient tadi pun terbawak-bawak lagi scene dalam mimpi tu kat dalam pale otak yang sepatutnya tengah fokus nak tampal gigi berlubang 3 batang tu
nasib baik la siap tampal sumer gigi


ish3...






sekarang pun aku masih tetap berfikir yang aku takut untuk kahwin

2 comments:

slalu nya
kamu cuba maksudkan yang sebaliknya :p

mungkin tidak...

saya masih berfikir takut untuk berkahwin
:)


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.