a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

2 minggu lepas, ada lecturer bagi assignment kat aku
kes aku lupa camne nak check tooth vitality
huahuahua :D

aku pun dengan taatnya buatlah assignment tu
dah lama siap
aku bawak esei tu ke sana sini
tapi sampai sudah x hantar2
ish3

2 malam lepas, aku ada mimpi
mimpi yang membuatkan jantungku berdegup kencang
*mode suspens*

lecturer itu telah masuk ke dalam mimpiku dan menuntut esei yang diberi
siap buat muka sarcastic lagi
terkejut aku bila bangun tidur tu
nak hantar tapi klinik x bukak
kan hari jumaat..cuti
berdebar dowh bila bangun tu

pagi tadi nampak je muka lecturer tu, terus aku hantar esei yang dia mintak


entah pape je mimpi2 aku


lagi xleh blah, aku mimpi aku ada kat bandung
bila bangun aku confused nape aku ada kat hostel
muhahahahahaha xD



oh..oh..
ada satu lagi
3 malam lepas aku mimpi berdating dengan seorang lelaki yang x ku nampak mukanya
sape ek?....




:)

2 comments:

lecturer muka sarcastic???

hemmm..

macam tawu je spa. hehe

hahaha
ssshhhhh
xD


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.