a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

terasa sayu dalam kebingitan
keliru untuk membuat keputusan
jiwa bagaikan kosong
lontaran kata bagaikan tak bermakna
saat itu terasa ingin mengundurkan diri
dari persada dunia penuh noda
jujur ku katakan
aku tak cocok berada di tempat ini
hatiku gusar
bicaraku tak menentu
langkahku pincang
kawan itu siapa?
teman itu yang bagaimana?
aku tidak punya semua itu
tolong aku, kuatkan semangatku
aku masih ingin teguh berdiri
aku bukan semalu
yang menguncup tatkala disentuh
aku ingin terbang bebas
melihat seluruh isi alam
merasa kemanisan hidup dalam pelukan sayapku

2 comments:

lagu ka cipta sniri ne?
hidup ada turun naik
kdg2 kta hepy glaa
n kdg2 kta sedih glaaaa
kuatkn hati
kuatkn iman
insyaAllah kita akn dpt tmpuh sgalnya :D

buat sendiri..
betul..
hidup memang ada turun naik
insyaallah kita semua boleh laluinya


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.

Blog Archive