a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

had dinner with 2 friends
one of them was so kind he treated us
we dined at cerana. it is a floating restaurant

think i ate a lot
maybe because i was super hungry :P

and we talked but most of the time i was only there to listen and observe
boys will always be boys
thus, making me felt like a cast out :P

satu benda yang x best masa makan kat restoran terapung ialah ketika orang berjalan-jalan semasa aku sedang makan dan aku rasa macam nak terkeluar makanan yang dah masuk perut aku
aku rasa tempat tu begoyang-goyang
damn...rasa berpinar dan loya
dan air itu sungguh manis
perut rasa bloated sebab makan berulamkan air
aish~

3 comments:

kalau aku dapat tugasan untuk membunuh kau,

aku akan lemahkan kau dengan bawak atas boat, dan kasi minum air ais.

hahahahahhaha

psiko tak?

nati aku bw ko g restoran terapung atas udara..okey?

bajet psiko la tu
blerrghhhh
:P

fahim:
xmo..aku takut tinggi


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.