a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

semalam pergi kb mall
ikut dama n farha cari hadiah untuk patient

tetiba nampak seorang lelaki
aku tengok jam-->8.30pm
dan dia pakai sunglasses
aku rasa cam nak lempang jek
malam2 pun pakai spek hitam ke? dalam bangunan lak tu




sebelum tu, aku beli popcorn
makan sambil jalan dalam pacific
tetiba aku tertumpahkan popcorn tu masa nak angkat barang permainan
dan aku pun sapu dengan kaki masuk ke bawah rak
hahahaha
x lama pastu ada makcik sapu sampah
dan aku terus blah pergi section lain :P

3 comments:

mgkin die sakit mata kut =P

kau cam betul2 muka dia, sbb next year mungkin dia amik hadiah di ABP mcm nabil. tak pun duet dengan jamal abdillah.

hahahahaha

kau mmg keji. aku tak maafkan. sila cam muka makcik tu dan pegi minta maaf.

yang ni aku tak gelak.

aku x nampak muka makcik yang sapu sampah tu
memang ada rasa bersalah
nape tah aku x mengaku je aku yang buat


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.