a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

bangun pagi ni terus rasa sakit leher dan belakang
sebabnya, tidur pada posisi yang salah malam tadi
sampai sekarang rasa sakit lagi
adeh~~

tapi bukan tu yang nak diceritakan
pagi tadi masa turun tangga dari bilik, aku jadi terkejut
mata aku dihidangkan "breakfast" yang menarik

seorang lelaki yang tough memakai turtleneck sweater kaler hitam, baseball cap, 3/4 corduroy pants dan sneaker memandang ke arah aku yang sedang turun tangga
terkejut aku sebab asal lak ada lelaki dalam blok perempuan kan?
adalah dalam 10 saat kitorang saling memandang *chewahhh*, dia pun berjalan ke first floor
dan aku pun teruskan perjalanan ke kelas





i'm breathless. really need oxygen supply. and i'm serious

2 comments:

besok, kau cuba pengsan kat tangga.

ko nih, kalau ko pengsan tadi.
so that ko mungkin dapat CPR, atau dia kendong ko ke klinik.

huhu

aah kan..
x terpikir pulak tadi
:P

tapi bila dah sampai kelas tadi memang semput yang amat..
asthma attack gara2 mengemas bilik dan bwah katil yang brhabuk


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.