a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

ceritanya, aku,kak bai, ida, huda n naliny keluar ke KB arini
kami pergi dengan misi nak cari barang2 untuk buat costumes

mula2 sekali pergi ke kamdar
perut masing2 dah start lapar sebab waktu tu dah pukul 12
cepat2 pilih kain (yang paling murah)
aku n kak bai la yang beria pilih kain
seronok pulak
macam nak raya :P

then, we headed to kedai kain opposite to mydin
traffic was heavy made me parked our car far, far away *blerrghh*

berjalan di bawah terik mentari sambil perut menyanyikan keroncong
*sabar...sabar*

kedai pertama, pilihan tak menarik dan harga pun mahal
orang yang jaga kedai duduk di luar premis sambil menghisap rokok
apabila dia nampak kami semua hendak ke kedainya, dia menghembus asap rokok ke arah aku yang alah dengan asap dan habuk
aku benci itu
kitorang masuk kejap je, pastu blah
x selera aku nak membeli kat kedai dia

pergi pula ke kedai sebelah
yang layan kami ialah uncle tua yang kami buli dengan bargain harga kain yang telah diberikan diskaun
sorry uncle :)
banyak gak kain yang kitorang beli
dan memang lama kitorang lepak kat situ
*sebab ada aircond. kat luar tengah panas terik*

then, we had our lunch within that area
nasi ayam and carrot susu costed me rm5.50
sedap!

kak bai mahu ke nagoya untuk meneruskan misi mencari kain
kat sini, kami singgah x lama

dari nagoya kami ke tesco
ida dan huda beli tiara mainan untuk kostum mereka malam itu
menarik pula
harganya? -->rm1.90
hehehe

sebelum balik ke hostel, singgah kedai hardware untuk beli dawai
nak buat apa??
ada la.....

kami kepenatan tapi aku x sabar nak tengok hasilnya nanti
:D

0 comments:


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.