a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

semalam makan kat kedai uncle


pinggan sebelum makan
ada papadom, kentang goreng, ayam kari (kot), sambal masak merah uncle yang sangat merah tapi kaw dan kicap
owh..ada air tin cincau
sumernye rm5.50


pinggan selepas makan
hahahaha
licin~



masa kat umah, ibu teringin nak makan tomyam
kami merantau selama 30 minit untuk pergi ke penerok
nama tempat tu, restoran mandella
promote soh vote Akim dalam AF sebab akim tu anak sedara tuan punya restoran
xde maknanya aku nak vote :P


pinggan sebelum



sotong goreng tepung
kecik2 sotong tapi crunchy
dan banyak
sedap!

sayur chap chai
biasa2 je...



tomyam campur
udang dia besar2 ko
ada banyak lak tu
aku kira2 ada la dalam 10 kot
fresh lak tu
puas ati makan tomyam dia
best!


pinggan selepas makan
licin gak
hahaha
xD


total: RM32
(aku rasa murah gak la..)

2 comments:

kalo aku dtng johor nnt..ko bw aku g kedai tomyam tu..k? =D

keluhan ati: bile la aku nak ade peluang nak ke sana? adeyh..

tmpt tu sgt jauh
aku xmo pergi lagi dah
lgpun dah muak mkn udang :P


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.