a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

aku xleh nak tido malam tadi
exam punya pasal la ni...
kejap2 terjaga, kejap2 terjaga
kul 5.30am lagi aku dah bangun
pale aku pening pagi2 buta lagi
uuhhhh~~

dah informed patient aku ahad lepas yang dia kena datang awal pagi ni untuk exam
dia pesan soh ingatkan dia semula pagi ni
aku pun anta la SMS kat dia dalam kul 6.45am pesan sih datang kul 8.15
hahahaha
awal nak mamposs kot~~

around 7.45am, aku dah gerak pegi klinik
kemas2 la pape yang patut
dalam kul 8.15 tu, aku call patient
buleh pulak wife dia angkat, marah2
dia kata, "pakcik pegi anta santan.asyik tepon je.."
aku takut seyh ngan wife dia ni..
tunggu jela kat depan klinik tu..

exam start kul 8.30
8.45am patient x sampai2 lagi
aku dah rasa nak nanges
nak call lagi, x berani
takut kena marah

around 9am, examiner soh aku tukar patient lain
dia kata sampai bila nak tunggu
aku pun iyakan jela

baru nak start, patient aku sampai
patient ida lak x sesuai nak buat exam sebab takut kena buat RCT
tukar patient ngan ida
ida amek patient baru aku, aku amek pakcik tu
kelam kabut aku
huhu

so, how's your exam? (bak kata zul)
ntah la ek...x berani nak kata pape
clinical exam ni, bila examiner dah mula bagi hint banyak2, maknanya markah kena potong la tu
xpe2..janji ko buat betul
(nak sedapkan hati je ni..)

aku sempat la siapkan semua tu dalam 2 jam
lama koo patient aku bukak mulut
kesian pulak aku rasa
maaf ye pakcik...

patient dapat honorarium dari school
aku sebok2 la berterima kasih kat patient
tetiba ada lecturer ni, "eh, pa'a pass ke dok sebok terima kasih ni?"
"ala, doktor ni....biarla.jangan la takutkan saya"

aku breakfast pagi tadi makan roti kosong 4 keping ngan hot nescafe
pukul 10.30am, aku dah start rasa lapar sangat
tangan aku terketar-ketar pegang light cure masa nak bubuh lining
aku pun xleh nak control tremor tu
huhu

plan nak buat simple slot cavity pun x jadi
examiners soh extend
banyak sound structure aku buang
sayang la pulak buang banyak2
(padahal aku yang malas nak buat lubang besar2 :P)


baru je siapkan consent form untuk clinical research
ingat nak terus anta je kat academic office
malas nak tunjuk kat supervisor
kalau tunjuk pun, bukannya dia paham BM
supervisor aku bukan org malaysia
cmno??..

1 comments:

same as my sv..dunno BM..


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.