a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

this was my old room
it's a mess
i don't like the dirty wall
nape la orang sebelum aku suka tepek2 gam kat dinding


sepah yang amat
memang anak dara pemalas



tengok bawah katil
ada banyak kotak berisi notes dulu2 yang aku sayang nak buang


nota lama yang aku bind cantik2
sayang nak buang
tapi buang gak akhirnya sebab bukannya aku pakai lagi pun


textbooks dalam kotak yang diangkut ke bilik baru


it took me one whole week to move into new room. kenapa??

first, sebab masih ada kelas yang selalu buat aku kepenatan bila dah petang

second, sebab bilik lama kat 2nd floor

third, sebab aku susah nak bernafas lepas terdedah kepada habuk yang banyak semasa mengemas (ayat skema) dan badan jadi x larat. semput seyh....sempit dada aku

fourth, sebab aku memang malas


keadaan bilik baru?
ok la..agak berpuas hati
sebabnya?
bilik kat first floor
dekat dengan tangga
dekat dengan toilet
dekat dengan pantry
dekat dengan water cooler
kipas pun laju
yang x bestnya, banyak habuk sebab bilik tepi jalan
x kesah la..

2 comments:

erk..gambar 1 ngan gambar 2 cam sama sajork...larikkkkkkkkkkkkkkkkk

memang sama pun keadaannya
menggambarkan betapa pemalasnya aku
muahahahha


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.