a journey of a starless night

serene. tranquil. peaceful.

aku baru je buat benda merepek kejap tadi

called mak aku dengan harapan nak mintak duit buat beli tiket balik kampung, sekali mak aku x sehat..
xleh nak cakap lama2
aku hanya bagitau yang aku ada hajat nak balik hujung minggu ni lepas exam

then, call pakcik aku kat klang
aku baru teringat yang aku dah call dia semalam
aku pun bagitau benda yang sama aku bagitau dia semalam
aku ada exam hari ni, esok dan lusa
dan aku juga menyatakan bahawa aku nak balik rumah weekend ni
aku rasa dia x dapat hint aku nak mintak duit kat dia...

call boyfriend mengadu yang aku nak balik tapi xde duit
pastu aku terus letak tepon sebab aku kata aku nak tido
(kan malam tadi aku xleh tido...)

call pakcik aku lagi sorang kat sabak bernam
dia macam tau2 je aku nak mintak duit
dia kata, "kan kakak dapat biasiswa.."
memang la dapat, tapi untuk sem ni x masuk lagi
dah la aku pergi indon last year
banyak pakai duit kat situ
scholarship lambat masuk sebab kitorang x anta result
camne nak bagi result kalau exam pun start tadi?...\
diorang x paham sistem kitorang kat usm ni
aku pun xtau nak explain camne
orang tu pesan, result keluar je terus fax kat dia
nanti diorang masukkan duit
rasanya dalam 3 minggu lagi kot baru dapat duit
huhuhu

aku memang tengah xde duit sangat2 ni
aku cuma nak mintak duit buat beli tiket bas pergi balik
harga tiket dah naik..xtau nak korek kat mana lagi


dah 3 bulan lebih x balik umah
aku sunyi kat sini....
homesick~~



abeskan rm 2+ utk call 4 orang tu tadi..
kedit tinggal singgit lebih
ada sesape baik ati nak tolong top up kan?...
huk3

7 comments:

bape harga tiket pegi balik? cam aku dulu..kuantan - bttrwrth..dr rm 39 jadi rm 50..huhu~

pergi balik kb-jb/jb-kl = rm126

aish..same cam kuantan-perlis/perlis-kuantan je..wana helping hand?

naa..
nevermind
thank for asking neway

nk pjm aku dulu??
aku ada lg..

pinjam aku dulu ")

noorole dan tidakmahu dikenali:
xpela...
aku try cari celah2 poket kot2 ada jumpa duit buat beli tiket
huhu


About Me

My photo
sarcastic. hot-tempered. self-centered.